Allereerst wens ik je een mooi en gelukkig 2020!

Hopelijk heb je de tijd genomen om je dierbaren een gelukkig, gezond en gezegend 2020 te wensen. Uiteraard wens ik je hetzelfde toe. En graag gebruikt Wij zijn JONG dit moment om terug te kijken naar 2019.

Met dit jaaroverzicht brengen we in beeld waar we mee bezig zijn en welke ambities we nog hebben. Gewoon, omdat we er trots op zijn. En om je te vragen om mee te doen. Is dat geen goed voornemen? Dit is hét moment, want we verzenden dit jaaroverzicht op 1 januari 2020 om 00.05 uur.

Dankzij alle 2.769 medewerkers

Het afgelopen jaar hebben we weer veel moois neergezet. Samen. Denk aan de trainers en adviseurs die onderwijzend personeel coachen en opleiden tot nog betere leerkrachten en pedagogisch medewerkers. Denk aan de pedagogisch medewerkers die op hun beurt dagelijks ontwikkelkansen bieden aan alle kinderen op onze locaties. Denk aan de collega’s die kinderen extra begeleiding bieden wanneer zij het in een reguliere omgeving even wat lastiger hebben. En niet te vergeten: alle collega’s die zorgen dat we kunnen vertrouwen op professionele bedrijfskundige ondersteuning. Op alle fronten hebben we gewerkt aan onze missie: kinderen en jongeren alle kansen bieden voor hun ontwikkeling.

Mee op ontdekking

In dit jaaroverzicht lees je wat Wij zijn JONG in 2019 heeft betekend voor kinderen en jongeren. Intussen zitten we alweer vol ideeën om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en kansen op te pakken. Zodat we een positieve impact hebben en houden op de ontwikkeling van kinderen en jongeren. Ik nodig je van harte uit om mee te doen!

Ton Leeggangers
voorzitter Raad van Bestuur

Dit is hét moment voor goede voornemens.