Wie wij zijn.
Visie op pedagogiek.
Wat ons drijft.
Onze merken.

Wat ons drijft

Kinderen die nu worden geboren, hebben een levensverwachting van 104 jaar. Dat is geen toekomstmuziek, maar een feit met grote gevolgen. Van de investeringen op jonge leeftijd heb je als mens wel 100 jaar plezier. Juist op jonge leeftijd kunnen we veel betekenen voor kinderen door te doen waar we goed in zijn: het verrijken van de ontwikkeling van kinderen. Daar draagt Wij zijn JONG elke dag aan bij. Vanaf het allereerste begin.

De jeugd is onze toekomst. Iedereen van 0 tot 21 jaar moet de kans krijgen om zich optimaal te ontwikkelen en zijn talenten te benutten. Hun nieuwsgierigheid prikkelen in een uitdagende omgeving; dat is onze belangrijkste bijdrage. Wij geloven dat we onze taak het best vervullen in de rol van maatschappelijk ondernemer. Met focus op de realiteit en de drang om dingen voor elkaar te krijgen.

De beste oplossingen vinden we door ons te verbinden met anderen, krachten te bundelen; binnen én buiten onze groep. Samen inspireren we jonge mensen en zorgen we dat ze met zelfvertrouwen de keuzes kunnen maken die horen bij het leven. Onze divisies werken vanuit deze overkoepelende gedachte, en vertalen hem ieder op hun eigen manier. Onze kernthema’s zijn:

  1. Samenspel
  2. Professionele doorontwikkeling
  3. Platform voor talent
  4. Technologische innovatie
  5. Duurzaamheid

Meer weten over onze kernthema’s?
Ontdek onze visie hierop.

Onze kernthema's

Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met ons privacy- en cookiebeleid. Klik hier voor een toelichting.

Melding sluiten